Friday 1 January 2016


Project balik kampung



Ini merupakan throwback memandangkan last post berkaitan setup computer hardware untuk recording. post ini saya akan share berkaitan music and home studio yang pernah dibina untuk rancangan project muzik yang digelar " eksprementasi tiga pemjuru". post ini akan banyak menyentuh hal hal musical instrument. di mana saya masih menggunakan alatan dan computer yang sama untuk seperti post yg terdahulu.






lokasi home studio ini di rumah seorang teman yang mempunyai garage yang tidak digunakan, kami mendapat kebenaran ibubapa beliau untuk membuat bising dang menggunakan ruang tersebut.


                                                    ini wajah teman yang dikatakan


kami menjalan kan pelbagai eksperiment terhadapa music. banyak insturment yang di gunakan demi mencari keputusan yang dingini. bukan saja hasil nya perlu baik, tetapi hasil yang kami inginkan bakal tidak sama seperti halwa telinga orang lain. ini antara intrument yang di gunakan.




kami menghabiskan masa selama tiga hari dan dua malam berturut untuk menjalankan eksperiment ini. telah banyak sesi kami jalankan untuk menyesuaikan diri dengan alunan yang mantap. 



itu sahaja, hasil nya akan di post kan kemudian..

3 comments:

  1. sy tgk abang time exhibition main ketuk2 kotak musik. sy nampak abg stylo sgt main kotak tu. sy ingatkan hujan noh yg bergendang, rupanya alang hafizi yg hensem lagi tampan. x sangka abang ni hebat sgt. sy sebenarnya xtau nak tulis apa..alamak quota sy da nak habis k bye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi melampau comment.. hahaha..!! jgn puji, saya x pandai pun..

      Delete